Total Pageviews

Saturday 27 October 2012

APA KHABAR SAHABATKU?

Malam tadi aku mimpi Siti Haliza lagi untuk kali ke berapa entahlah..Walaupun da begitu lama kami terpisah di zaman sekolah dulu..Tiada khabar langsung aku pernah terima.Setelah aku ada akaun facebook pon aku masih tidak dapt menjejakinya..Walaupun ramai daripada kawan2 sekolahku yang lain dapat dihubungi semula..

Siti Haliza memang kawan sekolahku sejak dari darjah 1 lagy,walaupun kami dari kg yg berlainan..Adakalanya kami bergaduh seperty kanak2 yg laen tetapi dialah kawan menangis dan ketawa ku..Seingat aq kami bersahabat sehingga tingkatan 6 bila aku terpaksa berenti sekolah dia tetap meneruskan persekolahan,,dengar khabarnya sehingga berjaya menjadi guru ..

Dalam ramai2 kawanku,,hanya dia yang selalu wujud dalam mimpi tidurku sejak sekian lama..Kadang2 aku rasa seperti kami bertemu dan berbual dalam dunia realiti..

Mudah-mudahan dengan adanya blog ini dapat ku hubungi semula sahabatku SITI HALIZA BINTI HASRAN dengan nama pangillan manjanya dulu MIN..

Semoga kehidupan mu dan keluargamu bahagia sebagaimana keluargaku..

Luahan rindu sahabat karibmu SANIAH BINTI IBRAHIM aka SAN..

No comments:

Post a Comment